Vlogg

Eftersom att bloggen har varit lite död de senaste veckorna tänkte jag bara snabbt göra ett litet inlägg för att säga att jag har börjat vlogga! Jag känner att detta är så mycket roligare än att blogga som vanligt men jag kommer inte sluta att blogga här så ni kan va lugna, ni som läser min blogg dvs... I alla fall så bestämde jag mig för att ta tag i något som jag velat göra länge, att  börja vlogga. Hittils har jag laddat upp en video och nästa är på gång men det kräver en hel del tid och jag är lite lat så jag vet inte riktigt när nästa video kommer att komma upp, förhoppningsvis snart. Min första video är en liten introduktion om vem jag är osv så kika gärna in den nedan. (Obs! Jag har tagit ned alla min Justin Bieber posters nu för att göra om mitt rum, kommer sätta upp nya posters sen) Buh Byeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback