Studentveckan

Hej alla som fortfarande kikar in på min blogg även fast den är ganska död just nu. Om ni undrar vad jag hållt på med så kan jag berätta att jag haft fullt upp med det sista pluggandet men är nu färdig och fri och då undrar ni säkert varför jag inte bloggat då?

Anledningen heter Studenten. Studentveckan är i full gång så har fullt upp med det och igår var jag på den första av 3 klassfester denna vecka men idag bestämde jag mig för att inte vara med. Inte på humör, trött osv idag och det är ju inte vad fest handlar om right? Nä man ska vara taggad och pigg för att orka gå på fest. Tredje klassfesten imorgon hade jag tänkt gå på, man vill ju inte missa allt haha.

Det första som kommer upp om man googlar på "gillar inte" är gillar inte att festa och resultaten jag fick fram var från människor som inte gillar att festa och frågar om de är onormala. Det är sorgligt. Jag vet att jag inte gillar att festa så där supermycket och jag dricker inte heller vilket jag själv valt, nä jag hänger hellre med kompisarna på stan, åker och badar, hänger utomhus eller går på bio eller vad som helst istället och tur är väl det att vi är olika och alla kan inte gilla att göra allt.

Nä jag känner mig lite obekväm på fester även fast det kan va kul. Jag är verkligen ingen partytyp, kalla mig tråkmåns men festa är inte riktigt min grej.

 


Kommentarer
Anonym säger:

Varför tar du bort din nya video hela tiden? :( Har kollat på dina andra och tycker dom varit jättebra, vill gärna se den nya :) Keep up the good work! :)

Svar: Anledningen för att jag tagit ner videon och laddat upp igen flera gånger är pga upphovsrätt. Jag tjänar inga pengar om det inte går att få annonsintäkter på videon vilket det inte gått att få då jag haft upphovsrättsmaterial i nya videon. Håller på att lägga upp en ny version nu men har lite material kvar eftersom att den handlar om Justin Bieber konserten och då vill man ju ha med klipp därifrån. I alla fall så hoppas jag att det funkar nu då. Och tack så mycket för att du gillar mina videor :D
Sofia Nyström

2013-06-18 | 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback