Välkomna till min nya blogg!

Hej och välkomna till min nya blogg!
Jag heter Sofia, är 18 år och bor i den lilla staden Piteå i Norrland. Jag går 3:e och sista året på Medieprogrammet på Strömbackaskolan och tar studeneten nu i vår! Jag lever ett ganska vanligt liv, bor fortfarande hemma tillsammans med min lillasyster och mina föräldrar. Jag lever för musik, foto och TV-serier. Favorit TV-serierna är Days of Our Lives, Pretty Little Liars, Vampire Diaries och The Secret Life of the American Teenager. Jag siktar högt när det gäller drömmar. Jag älskar att resa och har rest sedan jag var ungefär 5 år.

Min stora idol är Justin Bieber och jag älskar Jedward. Andra artister jag gillar är t.ex. Eric Saade, Adam Lambert, One Direction och Ulrik Munther. En riktig popfantast är jag haha. Jag bloggade förut men la ner efter något år då jag inte längre fick tid till att blogga. Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och bestämt mig för att börja blogga igen. Vad ni kommer få se i min blogg är mycket fotografi, musik och så lite Justin Bieber såklart.

Det sammanfattar väl mig och mitt liv ganska bra. Hoppas min blogg kommer underhålla er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback