Onsdag, halvdag osv

Hej hej hej! Fredag idag, så himla skönt! Nu tänker ni säkert att jag blandat ihop dagarna men nej det är fredag, för mig i alla fall. Det är nämligen så att vi är lediga imorgon och på torsdag, de flesta är bara lediga torsdag men eftersom att jag fortfarande går i skolan är fredag en klämdag för oss wohoo. Vi slutar klockan 1 idag och sen är det lov, i alla fall minilov! Jag har lite rester i skolan att göra vilket jag måste ta tag i men kommer säkert inte att göra det för jag är en lat jä... jag är lat. Vad ska man hitta på under den här lilla ledigheten då? Antagligen kommer jag att ta tag och se de där miljontals avsnitten av mina favvoserier och dekorera mitt rum med nya posters. Dessutom ska jag redigera klart mina nya vloggar och sedan spela in nya! Låter som om jag kommer ha jättekul... Men det kommer jag faktiskt! Jag älskar att sitta och ha TV-seriemaraton och sätta upp nya posters på väggarna. Och vlogga är det roligaste som finns!

För att avsluta det här inlägget tänkte jag att jag visar er vad jag fick hem igår! Visst är jag galen? En galen Belieber alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback